پیغام سیستم :

5000-515-599 سامانه پیام کوتاه

sing

رشته : مکانیک 

Use of Fuzzy Controller for Hybrid Traction Control System in Hybrid Electric Vehicles

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

در شرایط عادی، چرخ های جلو، به دنبال کنترل ردیابی راننده بوده و چرخ های عقب به دنبال جهت وسیله نقلیه می باشد. خودرو، وقتی می خواهد بچرخد، کنترل خود را از دست می دهد، اگر نیروی کششی بیشتر از نیروی اصطکاک باشد، بنابراین یک وسیله نقلیه باید نسبت لغزش کافی از لاستیک حفظ کرده و به دنبال ردیابی کنترل راننده باشد. این مقاله به بررسی کنترل فازی برای سیستم کشش هیبریدی در خودروهای هیبریدی الکتریکی (HEV) پرداخته است که مانع از چرخش چرخ ها در طول برخواستن و شتاب می شود و در نتیجه گشتاور موتور با ترمزهای کوتاه، کنترل می شود. وظیفه ما این است که کنترل نظارت فازی را بر روی گشتاور که از طریق ترمز الکتریکی تولید می شود، داشته بیاشیم، که در یک موتور HEV است. گشتاور ترمز الکتریکی به عنوان ورودی مرجع گشتاور ترمز احیا کننده بوده و برای رسیدن به سطح پایین تراز ماژول های کنترل می باشد. هنگامی که این سطح پایین تر در ورودی کنترل کننده موتور باشد، نسبت لغزش مورد نظر می تواند کاهش یابد. تغییر خط اضطراری و تغییر لغزش تایر به صورت شبیه سازی و نتایج تجربی برای نشان دادن اثر بخشی کنترل، ارائه شده است. اجرای بهره وری و کنترل فازی آسان بوده و منجر به نتیجه گیری می شود که نشان می دهد، منطق فازی، چهارچوب امیدوار کننده کافی، برای سیستم کنترل هیبریدی ترکیبی در وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی دارد.

کلید واژه ها : کنترل فازی , سیستم کنترل کشش هیبریدی , خودروی هیبریدی الکتریکی.


جهت مشاهده فهرست مطالب اينجا کليک کنيد

با کليک بر روي دکمه دانلود به صفحه پرداخت هدايت ميشويد و ميتوانيد با کليه کارت هاي بانکي پرداخت را انجام دهيد

پس از پرداخت به صفحه دانلود منتقل ميشويد و ميتوانيد همان لحضه فايل را دانلود کنيد

براي دانلود روي دکمه زير کليک کنيد

در صورت هرگونه مشکل در خريد با شماره 4818-401-0933 تماس بگيريد




مطالب مرتبط

Related Posts