پیغام سیستم :

5000-515-599 سامانه پیام کوتاه

sing

رشته : بازاریابی / اقتصاد / حسابداری

Create A Customer-Centric Brand Experience

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چرا اين  گزارش را مي خوانيم. :

در عصر مشتري مداري ، مديران ارشد بازاريابي (CMOS) يك صعود ساخت را در ساختعلائم تجاري با فن آوري قوي مصرف كنندگان را دارد. اين منجر به تجديد نظر قوانين بازاريابان در ساخت يك نام تجاري مي شود . در اين عصر جديد ، CMOS بايد يك روي كرد مديريتي شركت محور با تغيير نام تجاري به عنوان يك دارايي در يك سيستم مشتري محور تبديل شود و محور ايجاد يك تجربه با نام تجاري را داشته باشد.راهكار نام تجاري تجربي كمك مي كند تا دوباري استراتژي هاي CMOS جهت ايجاد يك نام تجاري دوباره به يكديگر متصل شوند .نام تجاري تجربي مشتري محور با شرايط زير است :

1_ ضرورت تبليغ با نام تجاري تجربي

2_ ترسيم مسيري براي نام تجاري جديد تجربي

3_ تحريك و شركت و ثبت نام در سازمان ها به دنبال آن

4_ نظارت فعال و مديريت سالم با نام تجاري

اين گزارش در ابتداي 19 ژوئيه 2012 منتشر شده . فروستر تجديد نظر قابل ملاحظه اي را در عمل ايده هاي جديد انجام داده است .

 


جهت مشاهده فهرست مطالب اينجا کليک کنيد

با کليک بر روي دکمه دانلود به صفحه پرداخت هدايت ميشويد و ميتوانيد با کليه کارت هاي بانکي پرداخت را انجام دهيد

پس از پرداخت به صفحه دانلود منتقل ميشويد و ميتوانيد همان لحضه فايل را دانلود کنيد

براي دانلود روي دکمه زير کليک کنيد

در صورت هرگونه مشکل در خريد با شماره 4818-401-0933 تماس بگيريد




مطالب مرتبط

Related Posts