sing

رشته : مدیریت آموزشی – روانشناسی -علوم تربیتی 

Changing learning behaviour: Self-efficacy and goal orientation in PBL groups in higher education

International Journal of Educational Research 75 (2016) 146–۱۵۸

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.

 

چکیده

خودکارآمدی و جهت گیری هدف متغیرهای مهم بر رفتار یادگیری دانش آموزان  می باشند . بررسی رابطه بین این متغیرها و اثر آنها بر رفتار در طول زمان یادگیری، طراحی گروه غیر معادل آزمون-پس آزمون با سه اندازه گیری های مکرر استفاده شد. در طول یک دوره ۸ هفته، دانش آموز خودکارآمدی، جهت گیری هدف، و رفتار یادگیری را با استفاده از پرسشنامه معتبر بین سال اول آموزش عالی، مخلوط ملیت دانشجویان (هلندی و آلمانی) در یک زمینه یادگیری مبتنی بر حل مساله اندازه گیری کرده اند . جهت گیری هدف به طور قابل توجهی به یادگیری عمیق مربوط، و خودکارآمدی به طور قابل توجهی به یک جهت گیری هدف خاص، یعنی تسلط رویکرد مرتبط بود. جهت گیری هدف تسلط در طول زمان کاهش می یابد، در حالی که رفتار یادگیری سطحی افزایش یافته است. تفاوت معنی داری بین ملیت ها  با توجه به رفتار یادگیری و جهت گیری هدف پیدا شده است .

کلمات کلیدی: آموزش عالی, خودکارآمدی, جهت گیری هدف, رفتار آموزش


جهت مشاهده فهرست مطالب اينجا کليک کنيد

با کليک بر روي دکمه دانلود به صفحه پرداخت هدايت ميشويد و ميتوانيد با کليه کارت هاي بانکي پرداخت را انجام دهيد

پس از پرداخت به صفحه دانلود منتقل ميشويد و ميتوانيد همان لحضه فايل را دانلود کنيد

براي دانلود روي دکمه زير کليک کنيد

در صورت هرگونه مشکل در خريد با شماره 9343-902-0930 تماس بگيريد




مطالب مرتبط

Related Posts