پیغام سیستم :

5000-515-599 سامانه پیام کوتاه

sing

رشته : حسابداری 

Influencing factors of trust in consumer-to-consumer electronic commerce with gender and age

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده

اگرچه  مصرف کننده (C2C) تجارت الکترونیکی (تجارت الکترونیک) مشخص شده است و تجارت الکرونیک محبوبیت زیادی به دست آورده است  ، تمرکز اصلی  B2C تجارت الکترونیکی بر مسیر اصلی و منطقه موجود می باشد ، بدون اینکه تفاوتی  بینی C2C و B2C تجارت الکترونیک ایجاد کند  . در این مطالعه، یک مدل موثر  بر فکتورهای  C2C تجارت الکترونیک، توسعه داده شد که شامل چهار دیدگاه می باشد :  (1) گرایش طبیعی به فاکتورهای موجود  (NPT) به عنوان یک چشم انداز شخصیتی، (2) درک کیفیت وب سایت (PWsQ) با توجه به ویژگی های موجود  ، (3) اعتماد به  خریداران و  فروشندگان (oTBs) به عنوان یک چشم انداز معامله بین فردی، و (4) به رسمیت شناختن شخص ثالث (TPR) به عنوان یک چشم انداز از ویژگی های سازمانی می باشد  . این مطالعه همچنین نقش جنس و سن  را با توجه به  اعتماد C2C تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار داده است . نتایج نشان می دهد که PWsQ و TPR اعتماد را  در C2C تجارت الکترونیک به طور کلی تحت تاثیر قرار می دهند . با این حال، موارد 40 و بیشتر از 40 سال تنها در  oTBs ممکن است اعتماد به C2C تجارت الکترونیک را تحت تاثیر قرار دهند . بنابراین، ما متوجه شدیم که اعتماد به C2C تجارت الکترونیک را می توان با فاکتورهای سنی مقایسه کرد  . به طور کلی، این مدل به افزایش درک ما از اعتماد به C2C تجارت الکترونیک کمک می کند . به طور خاص، درک عمیق از این موضوع  می تواند برای تعیین استراتژی ها و اقدامات کاربران اینترنت برای تبدیل شدن به خریداران آنلاین واقعی بسیار مفید باشد .

کلید واژه ها:C2C تجارت الکترونیک اعتماد, کیفیت وب سایت ها, شخص ثالث , به رسمیت شناختن سن


جهت مشاهده فهرست مطالب اينجا کليک کنيد

با کليک بر روي دکمه دانلود به صفحه پرداخت هدايت ميشويد و ميتوانيد با کليه کارت هاي بانکي پرداخت را انجام دهيد

پس از پرداخت به صفحه دانلود منتقل ميشويد و ميتوانيد همان لحضه فايل را دانلود کنيد

براي دانلود روي دکمه زير کليک کنيد

در صورت هرگونه مشکل در خريد با شماره 4818-401-0933 تماس بگيريد




مطالب مرتبط

Related Posts