پیغام سیستم :

5000-515-599 سامانه پیام کوتاه

sing

مقدمه اي بر UM1
– يادگيري متد object- oriented برنامه نويسي شي گرا و visual modeling (مدلسازي بصري)
– بررسي انواع نمادهاي گرافيکي
– نگاهي به انواع نمودارهاي (UML Diagrams) UML
– توسعه نرم افزار با استفاده رز مدلسازي بصري (visual modeling)
مقدمه اي بر متد object- oriented (شي گرايي)
در متد شي گرايي (0.0) برنامه به قطعات بسيار کوچک يا آبجکت هايي تقسيم مي‌شود که تا اندازه اي مستقل از يکديگرند مانند ساختماني از بلوک ها.
در اولين گام تعدادي آبجکت هاي اساسي (انوع مختلف بلوک ها) را بسازيد يا به دست آزمايشي آوريد. اولين باري که شما اين بلوک هاي ساختماني را داريد, مي‌توانيد آنها را کنار هم گذاشته تا قصرتان را بسازيد. به محض اينکه تعدادي آبجکت هاي اساسي در دنياي کامپيوتر ساختيد يا به دست آوريد مي‌توانيد به سادگي آنها را کنار هم بگذاريد تا برنامه هاي جديد را ايجاد نماييد. يکي از امتيازات اساسي متد شي گرايي اين است که مي‌توانيد يک بار component (اجزا) را ساخته و بارها و بارها از آنها استفاده کنيد. درست مانند زماني که مي‌توانيد يک بلاک ساختماني را در يک قصر, يک خانه يا يک سفيد فضايي دوباره استفاده کنيد, مي‌توانيد از يک قطعه طرح يا کد شي گرايي در يک سيستم حسابداري, يک سيستم بازرگاني يا يک سيستم پردازش سفارش استفاده مجدد نماييد.


جهت مشاهده فهرست مطالب اينجا کليک کنيد

مطالب مرتبط

Related Posts